A weboldalon sütiket (cookie) és egyéb technológiákat is használunk a jobb böngészési élmény érdekében!

Online ügyfélszolgálat


Weboldalainkon nem tüntetünk fel telefonos elérhetőséget, hogy gyorsabban, és hatékonyabban tudjunk önöknek segíteni! Online ügyfélszolgálatot üzemeltetünk hétköznapokon hétfőtől –péntekig 9.00-17.00 ig, ezáltal akár 4-12 órán belül választ kap kérdésire, és elkészítjük árajánlatát.

Telefonos elérhetőségünk

Általános kérdéseit több módon is felteheti (lásd lentebb felsorolva), sajnos telefonon erre nem nyílik lehetőség! Telefonos elérhetőségünk a kiküldött árajánlaton fel van tüntetve! Tehát árajánlattal, annak pontosításával, megrendeléssel, szállítási idővel, kapcsolatban már közvetlen telefonos egyeztetésre van lehetőség!

Online ügyfélszolgálat

Online ügyfélszolgálat azt jelenti: bármilyen kérdése van azt e-mailben tudja feltenni. Ezzel az a célunk, hogy gyorsítsuk a kérdésekre adott válaszokat, az a ajánlatkérések feldolgozását!

Milyen témákban nem érdemes kérdést feltenni?

Van –e raktárkészlet?

Amennyiben már van egy árajánlata, és az elnyerte a tetszését, csak és kizárólag ezt követően tudunk önnek szállítási határidőket adni. Tehát első lépés egy árajánlatkérés a termékről.

Mennyi a szállítási díj?

Erre a kérdésre nem tudunk azonnali választ adni! Minden egyes árajánlat esetén egyedi szállítási díjakat kalkulálunk. A szállítási díj függ a raklapok számától, a szállítási súlytól, a megtett kilométertől, a behajtási lehetőségektől (pl.: behajtási engedély övezet) , melyik telephelyről tudunk terméket mozgatni, sőt előfordulhat,hogy megversenyeztetjük fuvarszervezőkkel a szállítási díjat ez több napot is . tehát első lépés egy árajánlatkérés a termékről.

Mikorra tudjuk kiszállítani?

A kiszállítási határidő függ a raktárkészlettől és, hogy mikorra tudunk szabad autót szervezni. A kiszállításhoz tudnunk kell a szükséges mennyiséget, súlyokat, raklapszámokat, hogy tudjuk milyen teherbírású autóra kell a fuvart szerveznünk.

Meg tudja élőben nézni a terméket?

Igen meglehet tekinteni a termékeket élőben! Árajánlatkérő sorszámmal lehet időpontot foglalni, telefonos egyeztetés alapján (telefonos elérhetőségünk fel van tüntetve az Árajánlatban) Bemutatótermi egyeztetéshez. Időpont foglalás nélkül nem áll módunkba ügyfeleket fogadni!

Hogyan tudja feltenni általános kérdéseit

Telefonon sajnos nem!

Online ügyfélszolgálatunk elérhetőségei

Kérdésit a KAPCSOLAT menüpontra kattintva https://wisolmax.hu/kapcsolat, a kapcsolati táblázatot kitöltve online küldheti el nekünk, melyet 24 órán belül e-mailben küldünk meg az ön részére.

A termékre kattintva a részletes leírás felett, Kérdése van a termékkel kapcsolatban gombra kattintva , kérdést tud feltenni a termékkel kapcsolatban. Ebben az esetben mi látjuk melyik termékre tette fel a kérdését.

A weboldal legalján az Online chat gombra kattintva, azonnal látjuk üzenetét, kérdését.

Hogyan tudja feltenni árajánlattal kapcsolatos kérdéseit?

Telefonos elérhetőségünk a kiküldött árajánlaton fel van tüntetve! Tehát árajánlattal, annak pontosításával, megrendeléssel, szállítási idővel, kapcsolatban már közvetlen telefonos egyeztetésre van lehetőség!

Hogyan tudja feltenni megrendeléssel kapcsolatos kérdéseit?

Telefonos elérhetőségünk a kiküldött árajánlaton fel van tüntetve! Tehát konkrét megrendeléssel kapcsolatban , már akár napi telefonos kapcsolatban vagyunk!